söndag 19 mars 2017

Att tänka på sig själv lite


Nu har jag äntligen kommit igång med träningen ordentligt och det behövs verkligen. Ryggen krånglar och jag orkar inte jobba så mycket som jag egentligen vill. Den här helgen har därför fått gå i vilan och träningens tecken. Fick med mig Elin till gymmet i lördags som verkligen pressade mig till det yttersta i nya övningar. Kände av benmusklerna ordentligt när jag kom hem, kul att få lära sig lite nya bra övningar.

På söndagen drog jag med samma Elin till Friskis och svettis för ett klassiskt gympapass men ett pulshöjande sådant. Dessvärre var passet med fokus på hopp och benstyrka. Efter gårdagens ganska tunga pass så orkade jag inte riktigt göra allting men jag har svettats som ett djur och något gott har det säkert gjort.
Nu blir det till att tagga igång med jobbandet resten av söndagen, ligger redan efter den här veckan. Till helgen håller moderaterna sina kommun och landsting dagar i Karlstad och jag är ansvarig för landsbygdsseminariet.  Ska bli kul att träffa kollegorna från resten av landet igen, brukar vara riktigt inspirerande.


Inga kommentarer: