måndag 14 oktober 2013

Igen

Nu har jag inte skött mig igen och jag skäms lite över att bloggen blir lidande av mina prioriteringar hela tiden.
Jag kommer inte lägga tusen uppdateringar om vad som hände förra veckan nu utan göra en snabb sammanfattning.
Förra veckan var en plenifrivecka i riksdagen och det är som ni vet en vecka utan sammanträden i Stockholm men fylld av andra aktiviteter. Jag har helt missat att det var en plenifrivecka den här gången, det känns som vi kom tillbaka från sommaruppehållet alldeles nyligen och hade därför helt glömt bort att boka in studiebesök. Lite klantigt kan tyckas men tur i oturen så sammanföll detta väldigt väl med att vi har arbetsstämma med Moderaterna till helgen och det är mycket som ska förberedas.
Vi har hunnit kampanja en hel del den här veckan och här kommer ett lite smakprov.









Inga kommentarer: