fredag 25 november 2016

Hjärntrusten i lila

Här är alliansgänget som sitter i den parlamentariska landsbygdskommittén samlade. Vi tycker inte helt lika men vi är jäkligt samspelade och vill åt samma håll, det ska vara enkelt att leva, bo och verka på landsbygden.

Idag har vi dagen till ära symboliserat vår enighet genom att alla klä oss i lila utan att veta om det. Stor humor på bänken.

Huvudet värker och jag vill egentligen bara gå hem och dra täcket över mig efter en intensiv vecka men det går inte. Jag ligger massor efter på kontoret och imorgon kommer Moderaterna i Västmanland till Riksdagen med sin grundutbildning och jag ska prata för dem. Eftersom jag har massor att göra, inga planer i Västerås och ska vara kvar i Stockholm imorgon så har jag bestämt mig för att stanna kvar här.
Mitt skrivbord är så jäkla rörigt just nu att jag byggt bo i soffan, tack för mobila data lösningar riksdagen. Här kommer jag sitta i många timmar framöver så notera fredagsmyset jag skapat. Blinkande julprydnad i blått, chips och ett gigantiskt glas med te!

Inga kommentarer: