onsdag 9 mars 2016

Sur och förkyld










Vissa dagar önskar man att man inte hade gått upp ur sängen alls, och idag är en sådan dag. Jag har snorat hela natten och därför sovit dåligt. Känslan när klockan ringer att man redan är trött och kollar i kalendern när man kan gå och lägga sig igen är i grunden inte bra.

Men det här uppdraget ger inte så många möjligheter till att välja om man vill gå upp eller ej.




Som tur är så har jag inte så mycket inbokat idag eftersom flera av mina möten lämpligt nog blivit flyttade på eller inställda. En perfekt dag att jobba undan på kontoret och hålla dörren stängd. Nu har jag redan vid lunch börjat ana färgen på mitt skrivbord under alla papper och post it lappar som sitter överallt. Lite pyssel kvar idag innan voteringen sedan åker jag till Sala för ytterligare en kväll med årsmöte.

Inga kommentarer: