lördag 17 maj 2014

Balkonghäng


Jag får inte riktigt till det där lilla extra för min balkong. Den är inte stor och grunden är jättetråkig men eftersom ja inte har en trädgår är det här mitt enda alternativ på att komma ut ibland.
Idag har jag haft ett långt telefonmöte med adoptions centrum. Resten av styrelsen är i Halmstad i dagarna två för både styrelsemöte men också planeringshelg.
Jag skulle varit där egentligen men att åka iväg så långt skulle tagit tre dagar. Det passar inte så bra när det bara är en vecka kvar till valet och jag bestämde mig för att stanna hemma istället.
Eftersom solen lyser idag och det är ganska varmt ute passade det rätt bra att sitta på balkongen idag. Fick börja med att skura den ren igen... det är otroligt mycket pollen just nu och till och med skärmen blir prickig bara av att sitta ute. Försökte med ett litet piff med hjälp av en gammal linnehandduk och en blomma... har en liten bit kvar innan det blir helt bra. Allra helst skulle jag vilja lägga in ett litet trägolv och en skön vilstol så jag kunde sitta och läsa här ute...men det kommer bli ett projekt efter EP valet. Nu är telefonmötet avslutat och jag kan börja gå igenom alla de mail jag inte svarat på under veckan. Alla ni som skickar mail till mig just nu får ha lite överseende med att jag inte svara på dem riktigt så fort som jag brukar.

Inga kommentarer: