tisdag 12 november 2013

Ett nytt försök

Jag har full förståelse för att många av mina läsare har lämnat bloggen, jag är likadan själv. Uppdateras det inte kontinuerligt så slutar jag följa.
Idag startar jag nu ett nytt försök, det är ingen ide att uppdatera er på vad som hänt sedan senast utan jag börjar nu.

Sitter på obligatorisk tisdagsgrupp med den Moderata riksdagsgruppen. Veckans allianskompisar heter Göran Hägglund och är inte bara partiledare för Kristdemokraterna, han är socialminister också och det är i den rollen han är här nu.
Vi får intressanta dragningar om ämnen som vi talar allt för lite om. Jag som också är sjukvårdspolitiker hemma i landstinget tycker att det är lite extra kul. Att Göran dessutom blandar tunga PowerPoint bilder med sin fantastiska humor gör inte saken sämre.


Jag har hunnit åka fram och tillbaka till Västerås idag i regnet och belönar mig själv med lite mineralvatten med smak av Jul. Kan varmt rekommendera hur underligt det än låter!

1 kommentar:

Eleonore sa...

Ett tips är att länka dina blogginlägg från Facebook, då hittar fler hit när du uppdaterar :)