onsdag 19 mars 2008

Ljuvligt


Har inte alla tjejer någon gång drömt om att få bli isprinssor Nja kanske inte alla, jag ville bli hockeyproffs i den åldern, stora pengar och ett gigantiskt hus i USA!!! Just nu pågår VM i konståkning, i år hålls tävlingarna i Göteborg och man kan följa det hela på TV om man är intresserad.
Jag kan inte påstå att jag följer det sådär supernoga, men stannar alltid till lite längre än normalt när jag sappar på min tv. Isdans är vackert och graciöst, men de som någonsin provat på att åka vet hur livsfarligt det är!
Imorgon är det 5år sedan invasionen i Irak påbörjades, en krig som var nödvändigt men som nu behöver upphöra så fort som möjlig. Titta lite extra på nyheterna imorgon och avgör själv hur svensk media kommer vinkla kringet, positivt eller negativt? Jag tror helt att det har att göra med vem det är som äger TV kanalen, staten eller den fria median!

Inga kommentarer: