måndag 22 maj 2017

Blev inte så lugnt

Den där lilla extratiden jag hade att läsa handlingar i lugn och ro på kontoret blev dessvärre inte så långvarig. Möten möten möten otroligt intensiva dagar precis som vanligt.
På torsdagskvällen bjöd partiet på invigning av våra nya partilokaler på Blasiholmen i Stockholm. Trevligt mingel som bjöd på strålande solsken och många vänner i Alliansen på plats.

Anledningen till att jag var kvar i Stockholm på torsdagskväll var fredagens besök från Rudbeckianska gymnasiet i Västerås och därefter påföljande Partiråd med alla stämmoombud för att spika en del viktiga saker inför kommande valrörelser.
Jag fick sedan rysligt bråttom därifrån för att ta mig till Kungsör och regiongruppens budgetkonferens. För att spara lite tid både till Stockholm förra söndagen och för att komma snabbt därifrån hade jag bilen med mig vilket inte hör till vanligheterna. Vad jag inte hade räknat med var Stockholmstrafiken och att Stockholmarna inte kan köra bil, vilken utmaning.

Inga kommentarer: