måndag 13 mars 2017

Energi i massor

Det har varit en tuff tid ett tag nu, det är mycket som snurrar i huvudet just nu. Samtidigt har jag brottats med influensan i flera månader och jag har velat jobba mer än kroppen tillåtit. Det känns därför otroligt skönt att äntligen var frisk och på banan igen. Men för att rensa huvudet behöver jag göra något annat än att jobba eller läsa vilket jag annars gör för att koppla av. Träning är inte ett dumt sätt även om det är sjukligt tråkigt.



Efter fredagens begravning behövde jag tid för mig själv och utan en massa människor runt mig och då har Friskis och Svettis fyllt en funktion. Eftersom solen lyste och det var första dagen med 7 plusgrader i luften så var gymmet näst intill tomt, passade mig perfekt för ett riktigt långpass.

Inga kommentarer: