torsdag 8 december 2016

Oväntad extra timme

Rusade iväg för att ta mig till en av stadens alla ambassader när jag insåg att jag tagit fel på en hel timme!
Det betyder att jag har en hel timme obokad plötsligt, vilken lyx. Passar på att hänga på kontoret för första gången den här veckan. Här ser mer eller mindre ut som en katastrof med papper och prylar om vart annat och högarna av ogjorda saker växer. Saker har hamnat på hög under senaste veckorna eftersom det varit så otroligt intensivt med landsbygdskommittén nu.
Imorgon har vi vårt (förhoppningsvis) sista möte och efter det borde det inte vara så mycket kvar att göra. Ska bli oerhört skönt att lämna detta bakom mig, trodde på fullt allvar aldrig att det skulle bli så komplicerat och så otroligt dåligt skött från regeringen.


Inga kommentarer: