måndag 14 november 2016

Bara lite äldre

Hur roligt är det inte att bli bjuden på 25-års kalas fortfarande. Visst jag var nästan äldst på festen men vad gör vell det, ålder är bara en siffra. Jag är trött som ett djur efter senaste veckornas intensiva program och min jetlag går snarare åt fel håll än rätt....förstår inte vad jag gör för fel men rätt gör jag inte i alla fall.
Att ta sig upp ur soffan var därför lite extra hårt just nu men jag lyckades tillslut. Väl på festen gjorde vi som alla 25- åringar gör, fördrink i form av en shot!!!
Efter en kul fest bäddade jag ner mig i soffan igen och bestämde mig för att inte göra någonting alls resten av helgen, otroligt skönt kan inte komma ihåg när jag var såhär ledig en hel helg utan en massa måsten över mig.
Stort tack Carro för att jag fick komma på din fest, uppskattat.

Inga kommentarer: