söndag 9 oktober 2016

Jobbhelg


Vädret har inte varit det bästa i helgen och vad passar väll bättre då än att ägna helgen åt inläsning och jobb. Det är fortfarande mycket på agendan just nu och det är otroligt mycket texter som ska klaffa inför att den parlamentariska landsbygds kommittén ska komma överens.

Mellan skurarna tog jag mig ut på en långpromenad och passerade Action Run som gästade Västerås i lördags. Löpare som förutom en lång löpsträcka även skulle ta sig genom, över och under ett antal hinder i innerstan. Kunde inte låta bli att gå runt bannan och önska att min kondition och koordination skulle kunna klara av detta. Men eftersom jag knappt tar mig igenom Vårruset så måste jag nog stå över den publika förnedring det hade varit.

Under söndagen döptes min brorsdotter Aurora i Västerås Domkyrka under en vacker ceremoni. Föräldrarna strålade av lycka medans dottern såg mer tagen av allvaret ut. Glad att jag fick vara med idag.





Inga kommentarer: