måndag 25 april 2016

MAXIs smörgåstårta

Dags för den nya styrelsen i BLS att hålla sitt första styrelsemöte. På agendan stod framför allt verksamhetsplanering för kommande år.
Höga och många diskussioner om hur vi bäst når ut till väljarna med vårt politiska budskap och hur vi lockar ännu fler medlemmar till organisationen.
I vårt verksamhetsområde finns områden i Västerås som behöver lite extra politisk fokus kring företagande, utanförskap och trygghet.
Jag hade utlovat styrelsen smörgåsar idag eftersom vi höll på ganska länge och mitt i maten tid. Vad passar då bättre än smörgåstårta från ICA MAXI på Erikslund. Det här är en inte ett sponsrat inlägg på något sätt men deras räksmörgås tårtor vinner alla smörgåstårte tävlingar som finns enligt mig. Nyttigt, kanske inte varje dag med som jag resonerar så är det bättre än den hamburgare jag åt till middag igår från en av stadens hamburger hak.

Inga kommentarer: