torsdag 24 september 2015

Ombyte förnöjer

Även om jag tycker att mitt riksdagskontor börjar bli riktigt hemtrevligt efter en vecka där så tröttnar man. Med hjälp av lite lammskinn, ljus och kuddar är det riktigt mysigt och en bra miljö att arbete i en ikväll efter någon timme efter Munkhammarseminariet så fick jag nog. Jag tog papper och dator under armen och gick. Har lämnat kontoret i en röra som det inte riktigt brukar vara men nog är nog.

 Har nu istället flyttat hem kontoret till övernattningslägenheten. Med TVn gående i bakgrunden och en te kopp bredvid mig så fortsätter kvällen här. Det är otroligt mycket som ska göras just nu och jag har betat mig igenom nästan hela min "att göra" lista. Nu återstår bra ett gäng surdegar och alla stavas inläsning. jag avskyr det, det tar mig hur lång tid som helst och jag är urdålig på det eftersom det tar så lång tid. Blä

Inga kommentarer: