måndag 25 maj 2015

Vi vann

Vilken kväll det blev igår. Sverige tog hem segern i Eurovisionsslagern IGEN, så otroligt spännande det var. Med nöd och näppe lyckades jag hålla mig vaken för att se omröstningen och även om jag kanske blundade en stund lite mitt i så han jag se när Måns utropades till segrare!

Det krävdes en riktig braksallad med massa vitaminer för att komma igång på söndagen. Känner verkligen i kroppen att det behöver mer vila och sömn än jag ger den just nu. Måste börja fokusera lite på mig själv ibland och låta kroppen så slappna av lite emellan åt.

Den här kvällen bär det av till Sala och årsmöte med Moderaterna i Sala. Den nya styrelsen fick ansvarsfrihet och allting är i sin ordning. Vi, jag och Jessica Polfjärd alltså fick dessutom möjlighet att höra lite om vad som är på gång i kommunpolitiken vilket alltid är bra. Sala är en av de tå kommuner vi har med borgerligt styre i länet.




Inga kommentarer: