tisdag 25 november 2014

Vilken vecka

Förra veckan blev inte alls så lugn och harmoniska som jag hade tänkt mig. Tiden rusade iväg och det blev knappt tid att sitta på kontoret över huvud taget. Jag har en liten skugga med mig i några veckor nu och det är Joslyn som gör sin PRAO hos mig i tre veckor. Det är ofantligt kul och berikande att ha en prao med sig men det tar tid. Det här vet jag såklart om redan när jag tackar ja till att bli handledare men jag är expert på att missbedöma min egen tid och förra veckan var lätt kaosartad.




Som tur var fick vi några timmar på partiexpen i Västerås där det blev tid för att ta hand om mailbox och göra lite skrivövningar. Joslyn har både arbetsuppgifter med sig från skolan och hon har fått en del beting av mig att göra under sina veckor här. Mer om det senare.

Inga kommentarer: