torsdag 21 augusti 2014

Lugnt

Vaknade upp på onsdag morgon och kände mig helt slut i kroppen. Den förkylning som jag envist ignorerat och försökt medicinera bort gjorde sig påmind. Eftersom jag kört på rätt hårt ett tag var det ruskigt skönt att inte ha så mycket inplanerad under dagen.



Med ett par lite kaffe kokandes i köket kunde jag för fösta gången på väldigt länge slå på datorn i lugn och rå och få allt det där gjort som jag skjutit på så länge. Jag ligger ruskigt efter i alla mina åtagande nu och det i sig gör att jag känner mig mer stressad än jag egentligen behöver göra.




Avslutade dagen med lite dörrknackning tillsammans med Enes, Anna N och Stefan. Det känns väldigt bra när vi är ute och möter folk just nu, det känns att de politiska vindarna börjar vända. Media har också ändrat sina ingångar lite. De har äntligen börjat granska oppositionens brist på regeringsalternativ och bristen på finansiella lösningar för sina löften. Det är lätt att lova allt till alla när man inte blir granskad men nu börjar det äntligen ske.

Inga kommentarer: