tisdag 20 maj 2014

Cartripp

Måndag och jag känner mig som 16 år och muffare igen. Dagen började men morgonmöte på partiexpen och jag hade tänkt åka hem och jobba lite sedan men så blev det inte. Kansliet bubblar fullständigt nu och det är jättekul. Valrörelsen är i full rulle och det är folk högt som lågt. Valmaterial överrallt och fullständigt härligt kaos.
Alla veckans aktiviteter kommer gå så himmla mycket bättre och effektivare om vi förbereder dem lite och det var vad jag höll på med i sju timmar efter morgonmötet igår. Nu är det ordning och reda på kampanjmaterial och de dörrknackar som jag är ansvarig för i veckan är förberedda och klara.

Packade hela bilen full av glada kampanjtjejer och åkte till Skinnskatteberg när vi var klara på expen. Väl på platts mötte vi upp Skinnskattebergs moderaterna och hjälpte dem att knacka dörr. En helt fantastisk bra kväll som avslutning på en bra dag i partiets tjänst. Ett extra stort tack till Staffan Strid som dessutom ordnat med smörgåstårta och en fantastisk utsikt efter kvällen arbete.


Inga kommentarer: