söndag 13 april 2014

Kandidatutbildning

Sista delen av Moderaternas kandidatutbildning i Västmanland hölls i Köping. Solen strålade och det känndes inte helt rätt att sitta inne men det var rätt skönt eftersom jag frös och inte kände mig helt pigg.
En utbildning om innefattade europaparlamentsvalet, sociala medier och personvalkampanj fick avrunda den här utbildningen. Nu känner vi oss redo för många och tunga uppdrag runt om i Västmanlands kommuner och landsting.


Kvällen skulle ha avslutats med hammremoderaternas vårfest men den glömde jag helt bort och somnade i soffan redan under eftermiddagen. Jag blev påmind om festen först på söndagen och då var det så lagom sent...jag fick krypa till korset och ringa föreningen och be om ursäkt..inte bra men det händer oss alla någon gång.

Inga kommentarer: