söndag 13 april 2014

Dörrknack i Sala

Valet kommer bli jämt i år och alla väljarkontakter räknas. Jag tror i grund och botten på att kontakten med väljarna måste upprätthållas under en hel mandatperiod och den som kan berätta vad de vill göra den kommande perioden och med vem kommer att vinna valet. Det är dörför viktigt för mig att vara ute så mycket som möjligt och möta väljarna. Det är inte alla som gillar dörrknackning men jag tycker att det är ett trevligt och enkelt sätt att möta väljarna.

För mig som riksdagsledamot är det viktig att inte bara knacka dörr i moderat starka områden utan även i områden där vi behöver förklara vår politik ytterligare och att jag gör det i hela länet.



I dag har det därför knackats dörr i Sala tillsamman med en hel bunt taggade Salamoderater. Tusen tack för ert engagemang och glädje.

(jag gör någon fel med fotouppladdningen nu så foton kommer först i efterhand.)

Inga kommentarer: