måndag 18 november 2013

hemmakontoret

Det har varit en helg utan allt för mycket inplanerade aktiviteter nu och det känns riktigt skönt. Jag har kurat ihop mig i soffan och läst ifall på en hel del dokument jag legat efter med. Jag har hunnit handla och fylla förrådet med matlådor inför kommande hektiska vecka.

Men nu är jag igång vid datorn igen, jag har en lång att göra lista och sakta men säker försöker jag beta mig nedåt.
Det är mail som ska skickas och telefon samtal som måste göras. Jag har en liten surdeg kvar också och det är kandidatutbildningen för att få ställa upp som riksdagskandidat i valet 2014. Dels har jag inte riktigt haft tid och dels så har jag inte heller tagit mig tiden som jag borde för att göra utbildningen. Nu har vi stämma på lördag och jag måste!


Inga kommentarer: