torsdag 11 april 2013

Landstingsgrupp

Kort votering idag och med väskan packad i förväg var jag startklar när klubban föll efter sista voteringen. Som tur var så hade vi en kort votering idag i förhållande till igår så jag han med ett tidigare tåg till Västerås. Jag fick springa halva vägen och jag ber tanten som jag nästan sprang omkull på stationen om ursäkt men jag han!

Anledningen till att det var så bråttom just idag är för att Moderaterna har landstingsgrupp inför fullmäktige nästa vecka. Jag kommer inte kunna vara med på fullmäktige eftersom jag ska debattera i riksdagen på onsdag, men det är kul att gå på gruppen ändå för att få vara med i diskussionerna om våra ställningstaganden.


Gruppordförande Tomas Högström resonerar om allt från hyrläkare till regionbildning. Efter gruppmötet ska vi göra något riktigt kul men mer om det senare!

Inga kommentarer: