onsdag 10 augusti 2011

Nu rullar vi sakta igång



Sakta men säkert tar jag mig ur semesterkoman tillbaka till arbetslivet. Jag har nog aldrig varit så trött en semester som den här och det beror antagligen på mitt intensivaste arbetsår någonsin, det har varit mycket att lära och mycket att göra.


Nu ska sommarhuset städas ut för säsongen och sedan är det tillbaka till Västerås och Stockholm igen. Den här veckan har jag rensat mailbox, skissat på motioner inför hösten, skrivit lite och planerat mycket. Det märks att alla börjar komma igång så smått idag har telefonen gått varm med politiska samtal.


Det ska bli riktigt kul att komma tillbaka nu, redan nästa vecka har jag mitt första möte och om några veckor åker jag till Kiev igen för att utbilda vitryssar i demokrati och ideologi

Inga kommentarer: