fredag 29 oktober 2010

Träning och nätverkande

Det kändes inte kul att kliva upp imorse, jag skrubbade mig rejält efter gårdagens studiebesök men jag tycker mig fortfarande känns lukten av ko i håret. Jag skulle nog inte gossat riktigt så mycket med kalvarna igår. Ute var luften hög, klar och kall men jag slapp skrapa bilen i alla fall.

Klockan sju träffades vi på wellnesstudion, ett gäng härliga kvinnor i alla åldrar som gillar att nätverka och knyta kontakter. Först tränar vi och sedan nätverkar vi, ett perfekt sätt att kombinera två saker som aldrig hinns med. Idag stod det först ZUMBA dans på programmet och sedan pratade vi om små revisionsbyråer i Västerås.

Nu försöker jag jobba undan lite sen ska jag ta mig till landstinget och städa ur det sista ur mitt gamla kontor. Ett tråkigt jobb som jag har skjutit på in i det längsta men imorgon börjar flyttkarusellen på majoritet och opposition igen och då ska mina grejor bort.

Inga kommentarer: