tisdag 8 juni 2010

Fler dörrar

Efter en heldag av viltförvaltning och Landstingets dag är det ingen idé att gå hem och lägga sig! Valet närmar sig och det gäller att var ute på banan just nu.

Sagt och gjort, jag tog mig ut till ett bostadsområde och knackade dörr och delade ut lite valmaterial. 50 dörrar knackade och en massa bra samtal. Jag har satt upp ett mål för mg själv den här veckan men jag måste nog ändra på det eftersom jag redan gjort hälften och det är bara tisdag idag!

Snöröjningen har varit riktigt bra på vissa gator medans den har varit mindra bra på andra, föräldra lediga mammor och pappor kom med bra förskole tips och buller vänjer man sig vid ganska fort. Fick en hel del hejjarrop också, det märks att det är ett nytt styre i Landstinget och kommunen var det flera som sa.

Imorgon är det inte bara jag som ska knacka dörr, vi har blivit ett litet gäng. Vill du följa med?

Inga kommentarer: