tisdag 23 mars 2010

Valplanering med ont i nacken

Ytterligare en måndags kväll på expen. Den här gången för att prata valplanering i Västerås. Väl organiserat och ordning på sakerna. Jag tror att vi kommer kunna vinna valet i Västerås en gång till. Nu har vi inte bara en bra politik att gå till val på, vi har en organisation som funkar.

Innan mötet han jag rusa förbi husläkaren också. jag har haft otroligt ont i nacken de senaste dagarna och i helgen har jag ätit värktabletter för att få ner smärtan.
Från läkaren kom jag med diagnosen diskbråck och påse nya värktabletter. Det är bar att vänta ut smärtan och läkaren trodde att det skulle gå över av sig själv om någon månad, håll tummarna.

1 kommentar:

Chellio sa...

Hmm, kanske en spikmattenackkudde till födelsedagen?=)) Hoppas det blir bättre snart!