måndag 8 mars 2010

Intensiv vecka

Jag känner mig lite stressad just nu, det är mycket som händer den här veckan och jag inser att det kommer bli en hel del jobbande och väldigt lite fritid.
  • Rådsberedning med genomgång av kommande ärenden.
  • Gruppmöte med Moderatgruppen.
  • Sjukvårdsutskott.
  • Årsmöte för Badelunda-Lundby-Skerike moderatförening med Handelsministern.
  • Kretsmöte.
  • Medlemskontakter.
  • Utbildning.
  • Seminarium om psykiskhälsa.
  • Inspirationsdag i Stockholm.
  • Valprogram.
  • Alliansarbete.
Jag gillar att ha en massa att göra men ibland är det lätt att arbetet äter upp en. Jag har lite svårt att släppa pågående arbeten och det brukar jag få betala för på nätterna genom att jag sover dåligt. Vi får se om jag kan låna en hund någon gång i veckan och komma ut i naturen, det brukar vara den bästa medicinen av allt.

Inga kommentarer: