måndag 25 januari 2010

Måndag på landstinget

Riktigt segt att komma upp i morse, inte så mycket för att jag var trött utan mer av att hela kroppen värker efter en helg bestående av två gympass. Som vanligt tror jag att jag klarar av mer än jag gör vilket jag får lida för i efterhand.

Dagen började med möte, följt av möte och sedan skrivbordsarbete. Det är mycket på gång just nu, förutom landstinget så närmar vi oss årsmötenas tid och det blir en hel del verksamhetsberättelser att skriva för mig i år har jag kommit på.

Nu sitter jag och skriver på ett föredrag om landstinget som jag ska hålla om några timmar på moderaternas kandidatutbildning. Det är lite tufft att få in vad jag vill säga på den tid jag fått mig tilldelad, landstinget är ju inte så enkelt alla gånger...

Inga kommentarer: