onsdag 11 november 2009

Yr och ont i huvudet


Det har varit en intensiv period ett tag, både på jobbet och hemma. Jag hinner inte riktigt med och känner att jag inte räcker till. För att lösa allt så jobbar jag för mycket och sover för lite, hjärnan hinner aldrig riktigt slappna av och i slutändan är det jag själv som blir lidande.


Jag hade kommit igång med min träning så bra efter sommaren och sen åkte jag på den ena förkylningen efter den andra och så rann all träning ut i sanden. Nu känner jag att min rygg gör konstant ont och huvudet bultar och värker av alla spänningar.

Jag har lätt för att få migrän och så blev det även den här veckan. Redan i måndags kände jag att det gjorde ont att titta på saker och vrida huvudet samtidigt, ett tecken på att jag borde åkt hem och lagt mig men det gick inte eftersom vi hade gruppmöte på kvällen. Tack vare detta resonemang har jag därför varit sängliggande i ett dygn.

Inga kommentarer: