tisdag 6 oktober 2009

Tillbaka från Sarajevo


Kort och otroligt intensiv helg blev det. Med byten tar det allt som allt tio timmar att ta sig mellan Västerås och Sarajevo vilket är lite långt när man ska vara där i 36 timmar!


Jag har haft en fantastisk helg i alla fall. Jag har träffat fantastiska människor och jag har konstaterat att den politiska utvecklingen går framåt om än något långsamt i vissa frågor.

Mitt föredrag gick jättebra, det blev lite strul med den tekniska utrustningen så istället för att använda min fantastiska power point så fick jag tala fritt. Allt går går, bara man försöker och förbereder sig på att det blir lite annorlunda än man tänkt från början.


Tyvärr fick jag med mig en liten matförgiftning eller bakterie hem så jag mår riktigt risigt fortfarande. I går fick jag i mig en deciliter ris och idag toppade jag det med fyra fiskbullar...det går framåt.

Inga kommentarer: