onsdag 9 september 2009

Veckans utmaning

Igårkväll höll som jag skrev om tidigare BLS styrelsemöte. Vad jag inte skrev om var hur otroligt roligt vi har i vår styrelse. I moderata åldrar mätt så är vi en väldigt ung styrelse och vi håller sällan stela tråkiga möten. Vi jobbar mycket i projekt och arbetsgrupper där styrelsemedlemmar och "vanliga" medlemmar kan komma och gå allt efter intresse och tid.


Igår skulle vi strukturera upp hösten och det kommande valåret lite och jag hade därför dagen till ära skrivit en riktig dagordning. Men för en styrelse som är van vid att tala fritt och hoppa in och ur olika ämnen hela tiden höll vi oss knappast till den dagordning som var planerad. Mohammed Rashid ska försöka få ihop ett protokoll och jag önskar honom all lycka till med det!

Just som jag skulle avsluta mötet kom Enes Bilalovic på en sak som fick hela styrelsen att vika sig av skratt. Jag fick en utmaning, jag måste skriva en insändare och få den publicerad till nästa möte. Lyckas jag inte med detta så blir det straff...men det kommer ju inte hända så det finns det ingen anledning att skriva om.

Tyvärr har Stephanie varit tvungen att lämna sitt uppdrag i styrelsen eftersom hon flyttat utomlands. Läser du det här Steph så tack för din tid i styrelsen, du är en klippa och vi kommer sakna dig!!! Trotts det så måste jag säga att jag har en rolig styrelse och vi har otroligt kul ihop, kommande valår kommer bli skoj det är jag helt övertygad om!

1 kommentar:

Stephanie sa...

Klart jag läser! Saknar er!
Tusen kramar från Oslo