tisdag 29 september 2009

Telefon krångel


Jag håller på att bli helt tokig på min telefon. Landstingstelefonen ska det vara, den har krånglat fram och tillbaka enda sedan jag fick den för två år sedan. Nu verkar batteriet ha gett upp dessutom, efter att ha laddat den hela natten klarade den bara av 1 minuts telefonpratande.


Nu vill jag ha en ny, men det går tydligen inte. Jag kan få en lånetelefon i tre månader medans tele tittar på den...vad ska de konstatera på tre månader som inte jag gjort redan?

3 kommentarer:

Carin Lidman sa...

Vi politiska sekreterare är ett diskriminerat släkte. Vi borde gå samman för att driva våra mänskliga rättigheter till telefon, bärbar dator och FB! :)

Anonym sa...

Hej Åsa! Jag har haft precis samma problem på en telefon som Telia skulle skicka till Anovo Nordic i Kristinehamn & jag hade precis samma undran. Vad ska Anovo hitta som både jag & säljaren på Telia kunde konstatera?

/Christoffer Andersson, Västerås

Unknown sa...

Så sant Carin!