tisdag 9 december 2008

Kungsörstorp


Moderaterna i landstinget ska ha vårinternat.
Spännande, den här landstingsgruppen har inte haft internat tidigare och det ska bli jättespännande. Min uppgift har blivit att planera och fixa, eftermiddagen har klart handlat om att fixa...

Jag har skrivit och skrivit kuvert till förbannelse, munnen smakar frimärke och landstingets postbox är fylld till max men nu är jag äntligen klar. Måste jag nu bara inte ha glömt något eller någon!

Blanketten man ska fylla i för att få komma är testad på en massa olika personer här i huset för att den ska vara idiotsäker. Jag har till och med mailat ut den till landstingsgruppen, så ingen ska kunna skylla på att de inte fått den.

Vi ska hålla till på Kungsörstorp i Kungsör och jag har just fått reda på att min favorit kommunalpolitiker Stellan Lund från Kungsör kommer medverka under kvällen. Det kommer bli riktigt roligt det här!
Kungsörstorp är ett helt fantastiskt ställe med bra mat och mysiga rum. De har dessutom en badtunna på gården som man kan nyttja kalla vinterkvällar med en frusen Mälarstrand som bakgrund.

Inga kommentarer: