måndag 8 december 2008

2009 års kalender


Idag kom min första väggkalender, från Psoriasisförbundet i Västmanland. Vissa år får jag fler gratis kalendrar än andra men i år har de helt lyst med sin frånvaro ända tills idag.
Som politiker får man en hel del grejer, inga dyra saker, egentligen är det nog mest profilmaterial om man ska vara ärlig. Frågan är om man ska använda det eller ej? Jag är en praktiker och tycker att så är fallet. Pennor, post it lappar och kalender använder jag tills det är förbrukat sedan slänger jag det. Jag använder sakerna på kontoret eller hemma, aldrig i officiella sammanhang T-shirts och väskor är en helt annan sak, då handlar det om att vara en budbärare för ett budskap och det vill jag inte vara om jag inte kan stå för produkten helhjärtat.
Hur som helst, tack psoriasisförbundet i Västmanland för kalendern. Den sitter på min vägg nu.

Inga kommentarer: