onsdag 29 oktober 2008

Lång dag

Idag har det inte blivit något bloggande alls för allting som hänt.
Dagen började med att jag blev intervjuad av en student från Mälardalens Högskola som läser till folkhälsovetare (tror det heter så). Under två timmar försökte jag förklara det politiska livet i allmänhet och landstinget i synnerhet...jag vet inte om det blev helt begripligt ;)
Tyvärr blir det gärna så när någon som brinner och är djupt insatt i en sak ska förklara för någon som inte har samma glöd eller kunskap...ungefär som jag själv ska lära mig nationalekonomi med andra ord!

Sen har jag suttit vid min dator och skrivit och skrivit så jag är alldeles sned i ryggen. Nu ska jag runda dagen med att laga mat åt mormor och åka på ett välbehövligt MUF fika på Waynes Coffe i Västerås.

Inga kommentarer: