måndag 15 september 2008

Så trött


Idag har det verkligen varit möten från morgon till kväll, nästan 12 h på kontoret...känner mig ganska trött eftersom jag varit sjuk hela helgen och fortfarande inte känner mig super pigelin.

Ikväll var det första gången jag gick hem och det var sådär höst/vinter ruggit i stan.


Kom på mig själv med att linda nycklarna runt handen så att nycklarna sticker ut, nått jag alltid gjorde när jag var yngre. Inte för att jag skulle kunna försvara mig märkbart om det hände något, men det får mig att känna mig lite säkrare när jag går hem själv på kvällarna. Egentligen är det otroligt att man ska behöva känna sig otrygg kl 8 på kvällen centralt i en stor stad!


Förutom att jag varit sjuk i helgen har jag hunnit med en spännande föreläsning i mikroekonomi, sakta sakta börjar jag förstå grunden nu. Men det är svårt. För att belöna mig själv blev det bio på kvällen, Mamma Mia, har du inte sätt den så gå och se den. Jag är sällan på bio, jag tycker att det är dyrt och jag stör mig på alla människor i publiken som låter. Men den här filmen var faktiskt värd att se, stort format och ett fantastiskt ljud.

Inga kommentarer: