måndag 28 juli 2008

Det blev lite paus...

Så, då var jag tillbaka på kontoret och ett tokvarmt Västerås igen. Min ambition var att blogga under semestern men latheten tog helt enkelt över mitt liv, vilket nu i efterhand bara var skönt. Jag känner mig lung och utvilad efter den här semestern och det ska bli riktigt roligt att ta tag i budget arbetet nu.

För att skriva lite om min semester, det måste jag nog göra så här kommer det i korthet.
Jag har varit i Blekinge nästan hela semestern, jag har läst böcker i massor. Jag har passat en katt, komfort fiskat en del men mindre än planerat. Träffat en massa gamla vänner som jag inte sätt på alldeles för länge. Kollat läget i sommarhuset och latat mig på ön. Sen har det självklart blivit massor av grillande och bilkörande (vilken frihet det är med körkort), tack Roger för alla "jag ska bara köra en vända" stunder.

Inga kommentarer: