torsdag 10 april 2008

Majoritetskonferens


Imorgon håller majoriteten i Landstinget Västmanland konferens tillsammans, vi ska gå igen både det ena och det andra inför kommande fullmäktigemöte. Idag råder därför febril aktivitet för att få ihop det sissta inan vi åker, kopiatorn går varm och de sissta ändringarna gör att vi hela tiden får börja om.


I morse kändes det som om någon slagit mig i huvudet med en järnklubba och huvudet trycker, förkyld igen...men många alvedon och ett jäklar annamna ska nog få mig igenom den här eftermiddagen och kvällen också. Jag sätter mig nämligne snart på tåget till Stockholm för att medverka under mitt sissta styrelsemöte med Folk ohc Försvar. Vi har årsmöte idag och mina två år i styrelsen är nu över och med det även mitt sissta officiella MUF uppdrag. Känns lite trist att lämna den här delen bara, jag har trivts oerhört bra och min efterträdare heter Jytte Guterland och henne vill man inte utsätta någon för ;)

Inga kommentarer: