fredag 27 januari 2017

Knasig vecka

den här veckan är verkligen hipp som happ. Inställt utskott och inställd votering på torsdagen gjorde att jag kunde åka hem redan på onsdag kväll och det var riktigt skönt. Jag har någon sjuka i kroppen, känns nästan som en influensa fast den bryter aldrig ut intensivt, jag är halvhanglig, trött och med småfeber hela tiden och det funkar inte om jag ska jobba intensivt.

I tisdags kväll var jag på Västerbotten dagens invigning och fick möjlighet att prata med både lokala LRFare och enskilda skogsägare på plats, informativt och trevligt. Sedan rivstartade jag onsdagen med morgonmöte med Jägareförbundet. Samtal och information om morgondagens utmaningar.
Efter voteringen åkte jag hem till Västerås och min säng igen. Helt obokad en torsdag innebär Alvedon och sovmorgonen just nu, febern är tillbaka igen och då är det fantastiskt att få krypa ner i sin egen säng.

Inga kommentarer: