onsdag 16 november 2016

Vad ska jag göra med all energi`?

Vissa dagar vaknar jag med för mycket energi i koppen och då gäller det att maxa på rätt sätt. Är det för mycket som snurrar får jag ingenting gjort oavsett hur mycket jag har att göra och idag är en sådan dag.
Jag har sovit uruselt, antagligen för att min dygnsrytm fortfarande inte är helt återställd efter USA och jag har börjat få ont i ryggen igen eftersom det varit några veckor utan träning igen.
Sagt och gjort, dagens första övning var på riksdagens boxningspass. Inte säker på hur bra det är för min förkylning på sikt men sjukt skön adrenalin pump!
Fortsätter dagen med möten om allt från vildsvin till klimatavtal. Rusar iväg på voteringen, tänk att det ska vara så svårt att få ordning på högtalarsystemet i kammaren. Det är verkligen svårt att rösta rätt när man inte hör vad talmannen läser upp för ärenden. Suck

Inga kommentarer: