söndag 10 januari 2016

Då kör vi igen

Äntligen är det vitt ute och även om jullovskänslan infunnit sig först nu är det dags att gå tillbaka till saltgruvan igen.
Det har varit en otroligt lugn och skön jul för mig i år, vi har varit hemma och gjort nästan ingen ting och det var precis vad jag behövde för att ladda om igen. Det har varit en tuff höst på många sätt och varken orkan eller lusten fanns där på slutet.

Nu känner jag mig piggare igen även om någon veckas ledighet till inte hade gjort något. Imorgon ska jag åka iväg med ett gäng riksdagsledamöter till Taiwan för att lära mig mer om landet och titta på det presidentval som går av stapeln om en vecka. Men för att hinna det så tillbringar jag denna söndag i riksdagen som för övrigt är både tyst och kall.

Om en stund kommer dock en kollega förbi för gemensamt arbete och sedan förhoppningsvis en trevlig middag på detta.

Inga kommentarer: