måndag 17 november 2014

Övervakning


Generellt sätt så gillar jag inte övervakning och den här helgen har inte varit något undantag. Sedan är det lite skillnad på vad det är som övervakas och vem det är som övervakar vem i vilket syfte. Jag har lyckats klämma in två dygn av ledig tid och dem har jag tillbringat med familj och katt.
Min övervakning i helgen har bestått av katten, han har inte lämnat min sida många sekunder på två dygn. Jag har bakat bullar i helgen som vanligt och inte släppte katten sin övervakningen nu heller. Jag visste inte om det men min konstiga katt äter deg och pärlsocker.

Jag har försökt jobba lite i helgen också och det har inte varit så lätt med en katt sittande i knät eller liggande över tangentbordet. Skönt med lite familjemys i alla fall.

Inga kommentarer: