fredag 30 augusti 2013

Göteborg vs Västerås

I helgen har jag hunnit med 17 timmars tågresande efter Skåneresan. Ja, helt smart har jag inte planerat min helg men åtaganden är åtaganden.
Vi har haft en styrelsehelg med Adoptionscentrum i helgen och den var förlagd till Göteborg. Kul eftersom jag inte har varit särskilt mycket i Göteborg. Problemet uppstod när jag skulle vara tillbaka i Västerås på kvällen för ett arrangemang med Moderaterna i Västmanland...enda sättet att lösa det är tåg sen och sedan tåg tillbaka till Göteborg tidigt på söndagsmorgonen.
Det var med grus i ögonen jag klev upp på söndagen för att åka till Göteborg och till min besvikelse var Pressbyrån stängd och nya UVEN tågen är långt ifrån nya och saknar både kaffemaskin och restaurangvagn...inte bra för mitt morgonhumör.


Ett trevlig dag i Göteborg och sedan på tåget tillbaka hem igen.

Inga kommentarer: