tisdag 19 februari 2013

Planering

Det är inte helt lätt att köra i samma tempo som jag är van vid. Min förkylning är fortfarande inte bra och det är med ont i halsen, snuva och feber jag tragglar på. Jag försöker att inte boka på mig så mycket som jag brukar och jag försöker verkligen att sova mer än jag brukar. Men, det här är en seg förkylning och ingenting verkar bita dessvärre.
Måndagskvällen var inplanerad med föreningsmöte och då är det bara att slänga i sig ett par extra Alvedon och ignorera huvudvärk och feber.
Vi hade årets sista möte innan årsmötet för BLS och det var mycket att planera.


Med ambitiösa förslag och bra presentationer tipsade vi varandra om hur vi kan gå vidare i arbetet för att vinna väljarna förtroende i valet 2014. Valrörelsen är igång hela tiden men desto närmare valet vi kommer desto intensivare blir arbetet.

Inga kommentarer: