måndag 19 mars 2012

Landsbygdsutveckling i Fagerstabygden

Avslutar min dag i Fagersta med att tala för en grupp entusiastiska människor på temat landsbygdsutveckling. Jag valde att inleda med att landsbygd inte behöver vara synonymt med lantbrukare och skogsbrukare utan med entreprenörskap och livskvalitet
Vi fick en så bra diskussion att jag inte behövde tala så mycket alls, det blev gott om tid att bara lyssna in goda idéer och synpunkter.
Extra roligt var att det kom folk från en massa andra partier, kul att Moderaterna vågar utmana i nya frågor och att andra partier lägger tid på att lyssna på oss och vara angrepps sätt av landsbygden.

Tack för alla bra tips, jag och Moderaterna kommer gärna och lyssnar igen.

Tack Gustav Kruse för att jag fått stjäla bilden av dig :)

Inga kommentarer: