måndag 26 mars 2012

Paus i jobbandet

Den hör helgen har jag ägnat åt att vila och ta igen saker jag inte hunnit med. Med datorn i knät har jag hunnit med en massa och dessutom försökt bota den förkylning som kom i veckan.

Men ibland behöver man ha en riktig paus från alla måsten och med det vackra väder vi har haft i helgen kände jag ett behov av att trotsa förkylningen och ge mig ut i skogen.
Familjens två monster tyckte att det var mer än en bra ide att få vara i skogen några timmar. Nu när isen har börjat släppa i alla traktorspår och diken är det som julafton att vara Malamute i skogen. Dessvärre så har hundsnorklingen en nackdel.
Det här är inte ute hundar utan de bor hemma och snorklar man i illaluktande träsk med gyttja...ja då åker man på en tvätt när man kommer hem! Något som inte är lika poppis.

Inga kommentarer: