torsdag 26 januari 2012

Möten i massor

Emellan veckorna glömmer jag bort hur riksdagsveckorna ser ut i praktiken och det kommer alltid som en chock hur många möten som ska hinnas med på en vecka.

Tisdagarna är alltid rally mellan möten, kontoret sitter jag inte på förren efter åtta på kvällen då mailen ska läsas, texter ska skrivas och handlingar ska läsas. Därav blir bloggen ibland lite lidanden.

Den här veckan ska jag hinna med:
Utskott
Information från UD om utskottsresan till Indien
Landsbyggdsprogrammets utvärderingsgrupp
Gruppmöte
Hällsokontroll
Landsbygdsnätverk
Kommitté möte
Besök av Uppsalas Miljönätverk
Möte med Landsbygdsdepartementet
Riksdagens Framtidsdag
Riksdagsinternat för Moderaterna i två dagar

Däremellan ska jag skriva på ett antal texter som jag skjutit på tills deadline. Försöka hinna med att vaccinera mig innan Indien så ja inte kommer hem med Malaria och andra sunkiga sjukdomar. Läsa på inför nästa veckas studiebesök och möten. Man känner att man lever!

Efter den här veckan ska jag med gott samvete bädda ner mig i soffan på lördag och göra så lite som möjligt!

Inga kommentarer: