söndag 27 februari 2011

På besök i Karlshamn

Jag har enorma mängder papper att läsa in och saker jag behöver kunna på min fem fingrar att jag bokat in tid för inläsning i några dagar, något jag sällan hinner med tyvärr. Jag vet av erfarenhet att jag är vansinnighet dålig på att sitta still och läsa när jag är hemma så jag tog mina papper under armen och åkte ner till Blekinge där distraktionerna är mindre. Nu har dessvärre min elaka förkylning kommit tillbaka så det har blivit mindre läsande och mer sovande än vad som var planerat men jag har fått en del gjort i alla fall.

När jag ända var här så passade det väldigt bra att MUF Karlshamn hade årsmöte och att jag kunde tala där ikväll. Förutom att spilla ut en kopp kaffe över mig själv hade vi en intressant diskussion om köttklister, GMO och importerad kyckling. Det är kul att göra mina smal intressen till vilda politiska diskussioner. Tack Karlshamn och Edward Törnqvist och ett stort lycka till med den nya styrelsen med Nicole i spetsen

Inga kommentarer: