tisdag 19 oktober 2010

Riksdagsgrupp


Jag vet att jag har varit dålig på att skriva nu igen men det har sina anledningar.
Allting är nytt just nu och det är vansinnigt mycket att läsa och ta reda på. Samtidigt försöker jag städa ur mitt kontor på landstinget och det visade sig vara enklare sagt än gjort. Jag lider fortfarande av sömnbrist sedan valrörelsen och har lite svårt att komma in i vanliga rutiner igen.
Helgen har verkligen präglats av läsande. Men jag har hunnit med en trevlig kväll hos Marcus och Antonia som bjöd på inflyttningsfest i sitt nya kryp in. Härliga vänner!

Nu är jag tillbaka i riksdagen efter gårdagens möte med landstinget, vilförvaltningsdelegationen och kyrkorådet. Jag har lite mycket på min agenda just nu men det ska gå, det handlar mest om planering just nu.

Idag har vi inte bara haft minnesstund efter den tragiska olyckan i Afghanistan, frågan tas naturligtvis upp bland moderata ledamöter under kvällens gruppmöte. Efter mötet väntar invigning av Moderaternas nya kansli och kontorsjobb hela kvällen.

Inga kommentarer: