lördag 29 maj 2010

I Sarajevo

Jag befinner mig i Sarajevo just nu på en konferens om EU. Jag är här tillsammans med Jarl Hjalmarsson Stiftelsen och ska hålla några föredrag om marknadsföring och EU för vårt systerparti SDA.
Det är andra gången jag är här och det är kul att få möta samma människor igen i detta fantastiska land.

Om några timmar ska jag smita härifrån för att hinna med lite turistande i Sarajevo. Tyvärr är det ofta så när man är på konferensresor att man inte ser mer än flygplatsen och konferenshotellet man befinner sig på. Men den här gången ska jag försöka hinna med lite mera. Ikväll väntas en lite speciell middag Bosnien spelar nämligen mot Sverige på Råsunda ikväll och här kommer det bli fotbollskväll. För någon som mig som knappt vet om fotboll spelas på gräs eller is så ska det bli riktigt kul.

Inga kommentarer: